top of page

Lichaam, geest en energie in balans

Wat kan ik voor je betekenen?

Ik geef als natuurgeneeskundig therapeut onder andere Helende Massage en Edelsteentherapie.

Helende massage is een bijzondere energetische massage waarmee lichaam geest en energie in balans wordt gebracht. Het werkt niet alleen ontspannend maar geneest ook lichamelijke en geestelijke klachten.

Edelsteentherapie werkt ondersteunend bij de behandelingen. Ik kan een edelsteenhanger passend bij dit moment voor je uitzoeken met een korte Reading waarbij ik me afstem op jouw energie.

Wil je meer weten?

Neem een kijkje op de website: www.almacorazon.nl

Mail: info@almacorazon.nl

Tel. : 033-8884089

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page