top of page

Spiritueel advies via automatisch schrift en meer..

Sinds 2006 ben ik actief als Medium en Healer. Daarnaast ben ik actief als trouwambtenaar bij de gemeente Amersfoort.

In mijn praktijk en op beurzen kun je terecht voor spiritueel advies, ik lees foto’s en dmv automatisch schrift komen boodschappen door van gidsen en overleden dierbaren.

Ik geef stervensbegeleiding en help ik mensen die te maken hebben met een groot verlies

Mijn praktijk in Hoogland ben ik begonnen tijdens mijn laatste actieve werkperiode bij mijn werkgever, ik was beroepsmilitair en had de mogelijkheid collega’s met PTSS op spirituele wijze te helpen.

Voor een privé consult ben ik bereikbaar op: gerrit.prins@casema.nl

Via mijn site www.gerritprinsmedium.nl kun je meer informatie vinden over mijn workshops Kennismaking met de Spirituele wereld, automatisch schrift of intuïtief schilderen.


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page