top of page

4yourwellbeing brengt je dichtbij jezelf..

Stoelmassage

Een stoelmassage is een korte, ontspannende en activerende massage. Ze wordt gegeven op een speciaal hiervoor ontwikkelde stoel.

De stoelmassage is gericht op spierspanning en deze middels drukpunten laten ontspannen.

Na de massage voelt men zich ontspannen en verfrist.

Omdat door de kleren heen gemasseerd wordt is de stoelmassage bijzonder geschikt voor een evenement.

Ik vind het belangrijk om tijd te maken voor, tijdens en na de massage. Hierdoor kan jij tot rust komen en kan ik je alle aandacht geven.

In mijn praktijk bied ik ook andere massages aan.

Door de massages en ontspanningsoefeningen kan ik je helpen bij verlichten fysieke klachten en spanningen.

Jij bent daarin sturend.

Contactgegevens:

06 28654034


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page